Zobrazování pokusů

Zobrazování pokusů

autor Filip Kolman -
Počet odpovědí: 4

Rád bych upozornil, že se nám u jednotlivých testů nezobrazuje počet celkově vykonaných pokusů (a to uživatelům v roli student, non-editing teacher ani teacher).

V odpovědi na Filip Kolman

Re: Zobrazování pokusů

autor Petr, Heřman -

Já jsem to zkoušel a když jsem byl přihlášený jako student, tak se mi můj pokus k počtu vykonaných pokusů přičetl a byl vidět v tabulce reportů, ale když jsem ten test dělal přihlášený jako teacher, tak nikoliv.

Bohužel máme teď dovolenou a jsem v lese bez elektřiny, jen se solárním panelem a poslední dny moc sluníčka nesvítilo. Baterky u netbooku mám už téměř vybité a tak to zkouším prostřednictvím mobilu a tak možnosti testování jsou trochu omezené.

Napíšu administrátorce moodle, jestli bude mít nějakou rozumnější radu.

V odpovědi na Petr, Heřman

Re: Zobrazování pokusů

autor Petr, Heřman -

Tak teď jsem to zkoušel znova. V účtu, kde jsem normálně jako teacher, jsem se nejdřív dočasně přepnul do role student:

Vpravo nahoře, kde se Vám zobrazuje Vaše jméno a příjmení a vedle je Vaše fotografie (pokud ji máte vloženu, anebo šedá ikona se siluetou) a vpravo od ní v samotném rohu je malý šedý trojúhelníček. Na něj kliknete a z medu "Nástěnka, Profil, atd. ... , Odhlásit se vyberete poslední volbu "Přepnout roli na..."  A pak vyberete "Student".

A teprve pak jsem šel dělat ten test, dokončil jsem ho, vrátil se zpět k mé obvyklé roli teacher (stejnou fintou) a ten svůj pokus jsem tam viděl.

Takže se jen divím, že Vám to nefunguje ani v té roli student.

Každopádně jsem to už reportoval administrátorce MoMe.

V odpovědi na Petr, Heřman

Re: Zobrazování pokusů

autor Petr, Heřman -

Skutečně je to tak, jak jsem předpokládal, paní administrátorka Polášková mi odpověděla:

Dobry den,